wtorek, 27 grudnia 2011

Lustrzanka

Hi
  W tej notce chciałam pokazać Wam moje prezenty. Niestety zostawiłam aparat u babci, tata wziął swój do Warszawy a komórka nie che mi współgrać z laptopem. Serdecznie Wam przepraszam... Dodanie obrazków z neta też odpada bo zdjęcie z internetu ma tylko jeden prezent. Jak tylko dorwę aparat to zrobię tą notkę.
  Na razie mogę Wam tylko napisać, że dostałam trochę kasy i zamierzam ją zaoszczędzić. Na co wydam zaoszczędzoną kasę? Chciałabym uzbierać na lustrzankę Canona. Moje ulubione modele to Canon Eos 450D, Canon Eos 500D. Dlaczego akurat lustrzanki Canona? Mój tata parę lat miał lustrzankę Canona. Do niej miał naprawdę wiele obiektywów. Jeszcze nie wiem czy będą pasować, ale prawdopodobnie tak(tata dał jeden obiektyw koledze która ma Eos 600D, model młodszy od moich ulubieńców a obiektyw pasował). Dlatego wystarczyło by kupić tylko BODY. A co Wy myślicie o lustrzankach Canona? Są lepsze od Nikona?
Pozdrawiam Was
Zwariowana Wariatka
PS Przepraszam za to, że nie było tej notki z prezentami

15 komentarzy:

  1. Też chcę zbierać kasę na lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Canona, jest świetny i mam właśnie Canon EOS 600d ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem Nikony są lepsze, ale każdy ma swoje zdanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam okazji porobić zdjęć nikonem, za to canonem tak. Myślę jednak, że te i te aparaty są bardzo dobre, wszystko zależy od tego, czy masz dobry obiektyw.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym mieć lustrzanke... ale w sumie i tak kumpela robi mi zdjęcia więc nie jest źle ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja długo myślałam nad lustrzanką ale doszłam do wniosku, że nie chce mi się dźwigać takiego wielkiego aparatu ;) Nikon i Canon raczej są na równi co do jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam nikona . i sony .
    Ale moim zdaniem nikony robią lepsze zdjęcia .
    ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcę być nie miła, ale kup sobie lustrzankę i zobaczymy jak Tobie wyjdą pierwsze zdjęcia. Z resztą według opinii osób bardziej doświadczonych w tych sprawach zdjęcia jak na początki są Okej. Każdą uwagę i krytykę przyjmuję, ale wątpię, że Ty umiałabyś uzasadnić co w nich jest takiego słabego. Uwierz mam na ten temat już trochę wiedzy, mam 15 lat ! Nie jestem głupia, a to co kocham robię z pasją. ;)
    Czekam na uzasadnienie twojego zdania. ;) Powodzenia ;)

    Pozdrawiam serdecznie ;) No i jeżeli chcesz lustrzankę to polecam ci tego Canona, którego posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta właściwie minęły mnie jak co roku, wigilia, prezenty, dziele się opłatkiem, seans filmowy.. :)
    A Tobie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli masz dużo obiektywów, to czemu by nie kupić? :) bez sensu, żebyś kupowała inną markę, jeśli masz już dobre obiektywy canona w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam, ale bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zwykłego Nikona Coolpix 100, za stypendium. Chciałam mieć lustrzankę, ale okazało się, że dla mnie cyfrówka będzie lepsza. Nie mam wprawy w ustawianiu wszelkich parametrów, zresztą często robię zdjęcia terenowe.
    Drogie te lustrzanki...
    Mój tata miał kiedyś lustrzankę ze wszystkimi obiektywami i inny mi gadżetami, ale wszystko oczywiście musiał sprzedać, gdy zakończył swoją przygodę z fotografią (tj. przestał jeździć do Suchej XD), bop oczywiście nie pomyślał, że może się później przydać.

    Hm, miałam kiedyś Canona, ale cyfrówkę, ogólnie, Nikon jest moim zdaniem lepszy niż Canon. Sprawdzone doświadczalnie XD Obsługa i gwarancja....

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie, dziękuje za każdy komentarz. Jeśli jesteś moim obserwatorem; napisz a ja odwdzięczę się tym samym(oczywiście jeśli twój blog nie jest najgorszym blogiem na świecie)
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI