wtorek, 27 grudnia 2011

Pełny Relaks

Hi
  Dzisiejszy wieczór zapowiada się ciekawy wieczór... Zaczęłam od kąpieli. Na Mikołajki dostałam od koleżanki musującą kulkę do kąpieli z Avonu. Kula ma zapach lotosowo-lawendowy. Woda całkowicie zmieniła kolor na fioletowy =]
Pomalowałam sobie na żółto paznokcie. Zaraz będę oglądać Bakura Ga Ita...
  Na koniec parę piosenek które ostatnio chodzą mi po głowie

Iron Maiden Wasted Years


AC DC TNT


Ozzy Osbourne- Life Won't Wait
Dobranoc :*
Pozdrawiam
Zwariowana Wariatka
zwariowanawariatka.blogspot.com



6 komentarzy:

  1. lubie kulki musujące, sama miałam ich pare- kokosowe, jabłkowe, truskawkowe, cytrynowe... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna bierze mnie na kulki musujące ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba ;D
    na pewno będę wpadać częściej.
    i obserwuję ;]
    pozdrawiam! ;* ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam sobie kupić kulki musujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam od Oli takie kulki ;D Są świetne :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też masz ciężko :( ale trzeba dać radę w życiu no nie ? :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie, dziękuje za każdy komentarz. Jeśli jesteś moim obserwatorem; napisz a ja odwdzięczę się tym samym(oczywiście jeśli twój blog nie jest najgorszym blogiem na świecie)
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI