wtorek, 3 stycznia 2012

Great Day

Hi
  Dzisiaj w szkole było naprawdę ekstra. Ok, ok od początku... Dzisiaj znowu nie mogłam zasnąć. Naprawdę nie wiem z czym jest to związane..? Może z dojrzewaniem..? Na szczęście, ta ciężka noc nie dawała mi we znaków. Bardzo się tego obawiałam, gdyż wczoraj niemalże zasypiałam na lekcjach. Dzisiejsze posiedzenia na przerwie było genialne(zawsze wszystkie dziewczyny  z naszej klasy spotykają się na 25 minutowej przerwie spotykają się w szatni). To znaczy nie stało się nic specjalnego, ale spędziłam naprawdę miłe 25 minut. Chyba to moje zniechęcenie do prawie wszystkich ludzi już minęło. Ohh, brakowało mi tych przerw.
   Plany na resztę dnia?- Praktycznie nic nie mam zadane... Zrobię nagłówek dla koleżanki. Muszę też poczytać lekturę("Ten Obcy") i pouczyć się Historii. O 17.50 będę oglądać nowy serial na TVN "Julia"


Pozdrawiam
Zwariowana Wariatka

9 komentarzy:

  1. czytałam tą książke jako lekture w podstawówce ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem tak jest,że nie da się zasnąć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czasem nie mogę zasnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam tą lekturę :D ja często przez nerwy nie zasypiam, ale to potem wpływa na moje zmęczenie, bo rano pobudka; (
    Ale ,nie na to nie poradzę ;)
    zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł z tym spotykaniem na długiej przerwie xd.

    zapraszamy do nas <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny dzień. Zapraszam :D Miałam tą lekturę w 6 klasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka. naprawdę fajny Blog.
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :) byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zechciała obserwować moje blogi :) jeśli się zdecydujesz daj mi znać a napewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba pić melisal XD
    Ja też przez pewien czas nie mogłam spać, wyobrażałam sobie różne historie, teraz już tak nie robię, padam zmęczona na łóżko. Za mało sypiam. A kiedy idę wcześnie spać (co zdarza się naprawdę rzadko) to nie mogę zasnąć. Idiotyzm.
    ,,Ten Obcy" jest całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie, dziękuje za każdy komentarz. Jeśli jesteś moim obserwatorem; napisz a ja odwdzięczę się tym samym(oczywiście jeśli twój blog nie jest najgorszym blogiem na świecie)
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI